середа, 6 грудня 2017 р.

6 ГРУДНЯ - ДЕНЬ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

  
"Не однострої і зброя воїна, а безстрашність, 
мужність, хоробрість його, дух воїна -
 становлять силу армії."
                              Дмитро Донцов
         
     24 серпня 1991 року Україна отримала свою незалежність.
Однак не виключалась можливість виникнення воєнних конфліктів, тому 6 грудня 1991 року Верховна Рада прийняла постанову про створення Збройних сил України. 
     Відомо, що наша держава переживає тяжкі часи, і кожен намагається допомогти, зробити свій внесок у майбутнє. Ми свідки сьогодення, пам'ятаємо наших героїв, які стояли та  стоять на смерть за незалежність нашої держави.
Хлопчина прийшов у військомат:
-Служитиму, бо я солдат!
У рідній країні біда,
Беру автомат і гайда!

Країну я дуже люблю,
Рушник і домівку свою!
-Матусю, рідненька, не плач,
Подай мені краще калач!

Потисни долоню, татусь,
Я вам обіцяю - вернусь!
Єдиною буде земля,
Широкі степи і поля.

Щасливе життя стане, знай,
Розквітне улюблений край,
Співатимуть знов солов'ї,
Тут будуть й онуки мої!

А зараз я їду в АТО,
Мене не зупинить ніхто!
Чимало на фронті турбот,
Я їду, бо я патріот!
              "Патріот" Н.Літвінцова, м.Дніпрорудне

       Щиро вітаємо всіх військовослужбовців з Днем Збройних Сил України. Бажаємо незламної волі у подоланні труднощів військового буття, надійного родинного тилу, козацького здоров'я та звершення всіх мрій та побажань!

                                           Збройні Сили України

Немає коментарів:

Дописати коментар